frääähdag!

halloj! fan va najs dag, och natt, hihi (a)
vi lagade mat, käkade, bakade negerbollsdeg, gick ut med tarzan, kom hem och duschade, käkade negerbollsdeg från varsin skål, hihi, och kollade film. galet mys.
sen vid typ halv två så gick vi upp och badade skumbad i hennes badkar, med musik och tända ljus. så jääääla mys asså. sen gick vi upp, käkade köttbullar, kollade film och somnade.
imorse fick vi lite stress, men vi klarade det. jag följde med till fias skola, kunskapsgymnasiet, och vad me på första lektionen. hihi de va skoj. sen drog jag till min skola, hade rättskunskap och gympa, sen sluuuut.
astjill juh. nu har jag råkat åka hem, ska bah lämna skolböckerna typ, och så va ja tvungen att skriva lite här (a)
ooooh nooo, måste ut med milton också, buhu. aja, om du läser dehär fia, jag kommer typ snaaaaaart eller nåt :D åker när jag är klaaaar. wiiihue, ikväll blire paaaarthy!
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0