freeeeehehedag!

tjäääääähna! sitter här in my bed med johannis och har nyss duschat. jag asså.
skoldagen va chillerill, faktiskt ganska kul. rättskunskap är lite spännande, gympan va rolig och svenskan va okej.
sen var dagen over. vi drog runt lite i huddinge c, och sen hem till mig. ööh, jag och johanna asså, om ni inte fattade det.
ikväll äre fääääääähst som gäller. vi är taggade, och ska snart börja fixa oss tror jag.
tacos till middag om någon undrar :)
/ Carrrrrrro


en döööösexig bild på mig och bästis.
nästan så man inte kan lägga ut den, för den är så hot!
sitter här och dregglar.


Kommentarer
Postat av: Monika

Själv försöker jag plugga in låtarna så jag kan de tills uppträdandet imorn :)!

2009-09-04 @ 23:21:16
URL: http://monikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0