fuck matematik

tjafan! förlåt för sen bloggning, men har typ pluggat hela dagen.
vi slutade rätt tidigt, för vi fick jobba med svenskan hemma och historian va inställd. mucho najs.
men jag daniel jimmy terése micke och nina stannade kvar och jobba matte. vääldigt duktigt av oss. haha va ju kanske inte bäääst på att plugga, men lite fick vi gjort. drog hem vid kvart över tre typ, och lekte lite med bebis och sen dess har jag typ pluggat matte. ååh, det går inte bra alls. det är så jääääääla svårt asså. bråk! äre någon som förstår sig på det? jag fattar nada. så jävla svåra tal. inte kul asså. kommer få ig på provet och säkert hela kursen. hur kul är det liksom?!
aja, gympan idag va fett skoj. vi va ute och va i grupper, och skulle bygga upp ett tält, fixa en eld och tända sånthär stormkök. vi ägde alla fett hårt typ, höhö. vi va asssbra iaf. och kul hade vi. tummen upp för det.
har duschat nyss, ska dra ner och plugga lite, dricka massa kooookakola och sen äre juh idol. vill inte missa det idag ockå för denhär fucking matten. någon frivillig söööötnos som kommer över på momangen och hjälper mig? (a) nej, tänkte väl det. för ingen kan bråååk. jo, kan ni säkert, men ärligt, vafan ska man kunna upphöjningar och räkna med minus och inom paranteser och bråk och bajs. jag kommer aldrig behöva använda det. och typ kungar på historian. vem bryr sig om vad våran kung för 500 år sedan hette. ingen. och ännu mindre dom i framtiden. undra vad skolverket/ledningen eller vafan det heter tänker med.
nu ska jag sluta babbla massa tråkigt strunt och göra lite nytta istället. ni vet vad det betyder?! matteboken here i come. kyssisar!


Kommentarer
Postat av: calajsis sötnos

Hej tävla gärna om att bli v.blogg hos mig :)

kram!

2009-09-23 @ 19:48:58
URL: http://calajsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0