gooodie vecka

cha cha again! sitter här i köket vid datorn, som ni kanske märker. mitt pluggandes går noooot so goodie asså. caroline plus matematik passar bara inte ihop. finns inget att göra åt. inte mitt fel att jag är född som jag är juh. dåligt att skylla på mig om jag får ig på torsdag. skyll på mamma och pappa, eller min lärare som jag knappt vet vad han heter. kan iaf inte uttala hans namn. och han pratar asssstyst. hehe, och ser ut som en bebis, speciellt när han ler. då ser han ut som en glad bebis.
iaf, har druckit en hel kopp té och snart är den andra på g ner i magen. yummie. cocoste is the shit.
läste mitt horoskop lite här på internet, och det låter awesome asså. bah att jag inte tro det kommer stämma, tyvärrrrr! men man kan juh alltid hoppas. men asså luuuuugn vecka? naaaaj, har fucking matteprov, svenskaanalys som ska in, engelskasak, kanske ska till orreborre i helgen. så vafan om det är lugnt är jag duktig på matte. och vad tycker dom då är stressigt? :o ja, de kan vi allt ta en funtare på.
nu måste jag plåga mig igenom några tal i matteboken, har bara gjort ett halvt än så länge.
kör försiktigt!


Skytten (22/11 - 21/12)

Den här veckan ser du att vara mycket attraktiv. Du vet inte riktigt vad det är men av någon anledning så verkar personer som tidigare inte lagt märke till dig nu se alla dina kvaliteter. Kanske beror det på att du den här veckan känner dig helt avslappnad och lugn. Hur som helst så blir det i och med detta en mycket bra vecka för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0