grattis bästevän johanna! <3

grattisgrattisgrattis gånger tusen till världens bästa johanna som fyller år idag. wiihue, nu är hon 16 bast.
inte illa alltså, verkligen inte. hon är värd världens bästa födelsedag, och världens flest grattisar, så gratta på nu alla läsare.
hihi, jag vill också fylla år. men yes, idag är det världens bästa johannas dag.
grattis älskling, föralltid vi två! <3


hon är min bästavän, min ängel, min syster, min prinsessa.
jag älskar henne! <3 titta bara hur fin hon är!


Kommentarer
Postat av: Johanna

aawww :D:D:D:D:D:D va gullig du är!!!! ÄLSKAR DIG MESTASTE MEST BEBIIIISSS du fyller ju också snart :) jag tkr de e snart :D puss på dig sötnos!<3333333333333333333333

2009-09-08 @ 17:32:56
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0