happy

grrr säger jag bara. såg världens snyggaste hockeyhunk i veckorevyn. ååhå, sååå sexy. serri, har nog aldrig sett en snyggare kille :o förutom cam gigandet, och några fler kanske (a) hehe men ha va verkligen vrååååålhottie.
aja, mitt horoskop där i stämde fan asssssbra. typ dåligt med ekonomin och lalala, helt totalt rätt, tyvärr. har nada money. faaaaast, kommer inte studiebidraget idag?! isf blir jag glad.
och blir ännu gladare nu när jag känner lukten av pannkisar, hihi. yes, det är vad jag får till middag.
puss&hej, leverpastej!


yeeeaaaaah baby, så ska det se ut! <333333


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Okej, vad bra :D

2009-09-30 @ 18:26:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0