intressanta saker.

  • jag har cola på typ hela mitt fönster, haha.
  • mina läppar svullnar när jag sover, så på morgonen är dom typ jättestora.
  • jag älskar att äta isbitar.
  • jag har jättemycket komplex över min kropp.
  • jag har aldrig brytit nånting.
  • jag hatar potatis.
  • jag tycker SMEK09B-ÄST (asså vi är bäst)
  • jag har världens minsta rum.
  • min kusin eric är känd. (roadracing)
  • jag ska åka till london i höst med min bästavän johanna
  • jag har slagit min bror på näsan med en golfklubba är jag skulle svinga (det va minigolf)

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

de e mitt fel att de e cola på ditt fönster (A) fast egentligen ditt eftersom du hade skakat cola flaskan när jag skulle öppna den xD<3

2009-09-05 @ 20:06:01
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0