jag saknar det

allting är så jävla förändrat. inget är som förut. jag vill tillbaka till förut. jag saknar dom gamla tiderna. jag saknar då det aldrig fanns några problem, och man va lycklig hela tiden. jag saknar dom tiderna då jag träffade mina bästavänner varje dag, eller iaf jätteofta. fyfan va allt känns skit just nu. de känns att nånting saknas, och jag vet exakt vad det är! mina bästavänner. <3
johanna är den enda jag träffar ofta, och det är såklart underbart. men innan, vi träffades varje dag, hela dagen typ. nu träffas vi kanske och säger hej och kramas, läääänge, men ändå. och mickis, jag träffar henne inte ofta längre. när vi va små va det vi heeeeela tiden. och i högstadiet och så sågs vi varje dag i skolan, och vi åkte med varann dit och hem.
nathalie, hon bor långt bort nu, tyvärr, och vi ses aldrig längre. jag kan faktiskt skriva aldrig nu, för det är aldrig, typ. och jag saknar henne megamkt. hon är underbar.<3 sofia min soulmate. vi har aldrig träffats liksom varje dag, eftersom vi bor rätt långt ifrån varann, men nu äre värre. vi ses typ aldrig längre, hon och jag. jag känner mig helt halv. jag behöver henne för att kunna leva fullt ut. jag saknar henne grymt mkt. jag älskar henne mestmest. hon är min andra halva.
sara och mikaela sötnosar. det va vi plus johanna från sexan till högstadiet typ. vi har alltid haft kul tsm. vi skrattar alltid mest högst och bäst. jag saknar oss. jag träffar er aldrig. jag saknar våra tjejkvällar. våra skrattattacker. våra skoldagar tsm.
jag saknar allt.
fan vilket depp inlägg, men vem bryr sig. jag vill inte gå i gymnasiet. jag vill gå i högstadiet föralltid, eller nåt sånt.
jag vill iaf spola tillbaka tiden till dom bra tiderna.
jag älskar er alla! <3


nästan allt stämmer typ perfekt!


Kommentarer
Postat av: sofia

aaaw, älskling! saknar dig också! helt grymt jävla läskigt mycket!

vi ses typ olagligt sällan :(

<33333333333333333333

älskar dig mestmest!

2009-09-07 @ 21:43:46
Postat av: Mikaela

jag håller med carro,känns verkligen som något saknas i min vardag och det är fan ni!

Vi får ha en tjejkväll nån helg,när alla kan!

Saknar oss <3

2009-09-09 @ 18:35:09
URL: http://mikaelajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0