jävla telefon!

hallojsan! skoldagen va boooring och seg. ville gå hemma hela tiden. men klarade mig igenom den, så bra som jag är. inte så mkt speciellt hände, så inget roligt att berätta.
jag är jäääävligt sur iaf, för min t-fon ska in på lagning nu igen, för typ femte gången! jävla hormobil! serri, senast den va på lagning va typ för två veckor sen. men iaf, när jag gick tillbaka den gick de fortfarande inte att lyssna på musik i headset. det typ glappar, eller nåt, man måste liksom trycka in den som fan, så man får kramp i fingrarna. och ibland funkar inte ens det. fuck off! så får väl ha min jävla fula fittrosa mobil igen. haaaatar den. den är sämstsämstsämst.
ingen som har en lite ny bra mobil som funkar med comviq? låna ut den till mig isf, schneeeeeeeela!
pöss och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0