knäppa inlägg

eeh asså, borde typ verkligen stänga av nu, försöka välja kläder och sen typ läsa min bok på engelska. ååh, varför kommer jag aldrig i säng lite tidigt. kommer va dööööd imorn också juh. jag pallar inte.
vill vara sjuk. eller nej, de vill jag inte, men jag vill ha en anledning till att slippa skolan. buhu, jag är redan skoltrött, då äre illa asså.
guud, vafan ska jag ha på mig? jag har så himla tråkig garderob känner jag. ggaah, måste shoppa.
men mami har sagt att vi ska åka och shoppa nån dag. hihi och ska få min kärlek snart, den finfina klockan jag suktat efter ett tag. eller ja, först ville jag ha en, men den tog slut, men har hittat typ en exakt likadan nu, tror jag. så sak samma liksom, denhär är bah 50 kronor dyrare. men it´s tjill.
jag har verkligen ingenting intressant att skriva. fy va tråkigt det måste va att läsa min blogg.
aah, ska försöka bli bättre.
faaaaaaaaaaaaah! de va ju miss secret agent 2 på femman buhu, har alltid velat se den.
aja, måste ner och öppna dörren till sis, brb.
så, som sagt, filmen slutar typ nu. fahn va ledsen jag blir.
jaja, avslutar med en bild på denna hottie! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0