lill-lördag

huuuuuuula mis primos! hur mår ni idag?
jag mår great. eller de va väl lite att ta i. jag har faktiskt ont i huvudet och är sjukt trött, asså sjuuuukt. ska sova tidigt ikväll, och nu menar jag det verkligen.
dagen va lååååång och tråkig och jobbig, as hell. till och med gympan va dötrist. frisbee liksom, serri. haha jag suger snopp liksom, kan verkligen inte fånga den. möhö. det som va asbra med dagen var att det blev pannkakor till lunch, såååå gott! sen va väl allt som en vanlig skoldag tror jag. klassen är skööööhnich som alltid!
köpte kalender mapp läxbok, gud nu kom det upp värsta minnet i mitt huvud, hade man inte läxbok i lågstadiet?! aa iaf, jag ska ha den till lektionerna för att skriva in vad vi har i läxa, eftersom man inte orkar skriva det i det vanliga häftet, och ännu mindre ta hem det eftersom det är ett ämnesblock, och liksom i kalendern, om man får flera läxor samma dag, fast till olika dagar längre fram så äre asjobbigt och stå och leta i den vart man har skrivit in läxorna för att veta vad man ska ta hem. så assmart med ett litet häfte att skriva in det i, så tittar man i det sen när man ska hem och ser att man måste ta hem matte, svenska och rättskunskap, tyyyyyyyyp!
ja, och en finfin penna också, hehe!
kom hem vid typ fem, hur sent som helst. käkade ett äpple, och nu äre snart dags för dinner. spagetti med ost & skinksås. yummie!
vi hörs later. lägger in dagen outfit idag om jag kommer ihåg och om det funkar. ni läsare får ju påminna mig om det jag glömmer som ni vill se eller läsa om.
pussis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0