lovelovelove

jag ska banne mig köpa mig en dagbok! en riktig dagbok, där jag skriver ner mina allra hemligaste hemlisar. eller det måste inte vara hemligt, men sånt jag tänker på, och gör, och känner, och allt såntdär smart. asså, ja har en dagbok, som ja har typ skrivit kul grejer i som man vill minnas liksom, så de är ju inte direkt en dagbok, och så har ja en assssssssgammal, där jag har skrivit vilka jag va kär i för länge sen och shit, haha assscute. men aah, jag ska skaffa mig en sån. gud så kul. tänk när man blir stor och kan läsa dedär. wiiihue, fett skoj.
men nu ska jag försöka välja kläder, och sen lägga mig i sängen och försöka fatta några jävligt viktiga beslut.
sov gott små älsklingar! ♥


ger mig grooooova sommarminnen! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan lätt en av dom finaste bilderna på dig som jag har sett bby <3

2009-10-01 @ 10:14:23
URL: http://oskarallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0