mmmmhmhmmh

hula bandula alla schnyggisar! nu är jag hemma och sitter och bloggar, om ni inte har märkt det ;)
dansen va kul as always, och på rasten köpte vi ice cream (a) höhö. men sen dansade vi ju bort den på jazzen liksom. käkade varma mackor till middag, duschade och nu har jag egentligen inte tid att sitta här, för borde plugga, eller iaf välja kläder tills imorn. i hate it, yes i do!
jag har asssssmycket problem nu asså, gällande typ allting, verkligen. säg nåt, och jag har ett problem. haha nej men typ asså, serri. sjukt jobbigt.
johanna slutar fett mkt senare än mig imorn, och jag blir asssledsen i ögat, för jag ville ha med henne på en sak, som är private! :'(
aja, får lösa det på annat sätt. asså, vågar ju inte gå ensam.... men kanske måste.
jaja vi får se.
nu ska jag försöka välja kläder. och sen försöka sova tidigt ikväll.
hejs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0