mööööös

snart kommer kära bror hem och han har en vän med sig. yes, då ska dom nog ha hans dator. ja, jag sitter vid den. så jag funtar på att sätta mig i sängen, ladda mobilen samtidigt som jag smsar och tittar på män som hatar kvinnor, och käker chirre. min pappa hade tydligen lånat den filmen av någon, så då ska man ju passa på att kolla. vill ju faktiskt se den. men den är tydligen hemsk och läskig, så det blir onaize.
men så är livet ibland. kan ju inte alltid gå toppen och vara naize liksom.
nu börjar callmar bli lite småknas här på smsen. höhö, gölligt. nej men fattar inte vad han skriver om, så ska fråga ut honom lite nu, sen åka och ge honom en bamsekram så han blir normal igen. skooooohja, det ska jag inte. men jag ska ta reda på vad han menar, på ett eller annat sätt.
tjaaahs dås!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag finns ju alltid här för dig<3 men visst vill du inte smsa med mig så visst:(

2009-09-12 @ 22:50:29
URL: http://oskarallander.blogg.se/
Postat av: Micke

Ååå den filmen e så bra :D

2009-09-12 @ 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0