näääst sista dagen!

hemmaaa aaahhahaa! det stämmer, helt totaly korrekt. the best is home!
oki, klockan är två, så de känns inte så tidigt, men jag slutade faktiskt tolv today.
dagen började med lååång matte, och jag och micke jobbade på as hell, och va superduktiga och effektiva. sen typ dom sista 45 minutrarna chillade vi, för då orkade vi inte mer (a) hehe.
sen hade vi engelska, och skulle göra nånting tråkigt. inte kul alltså!
siiiiiiist men veeeeeerkligen inte minst så hade vi histora, men de gick okeeeey! vi jobbar i grupper nu, och min grupp är naize. vi är nazie.
sen blev klockan plötsligt tolv, jag menar, tiden gick fasligt fort. så då gick jag till mitt skåp, så kom världens bästa juhannis och ropade bebiiiiis! yeeeeaaah, jag är en bebis.
iaf då gick vi och filippa till coooooooop och köpte macka och dricka. dom skulle på gympa och jag drog home.
asnaize. ska kanske ta en liten powenap snart, fett skönt. det behövs. jag är dödstrött.
sen har jag dans ikväll. modernt. sen hoppas jag att jag ska slaggisch hos bästevän sofia. hoppashoppashoppas.
om du läser dethär mami, så sneeeeeeella får jag sova där?! (a)
aa, vi får se när hon kommer hem.
hejdå *vinkar*

Kommentarer
Postat av: sofia

jaaa moster, schneeeeeeeeeeella låt carro sova här!! (a)

pussgurka!

2009-09-10 @ 14:36:16
Postat av: Fanny Johansson

fin blogg!

2009-09-10 @ 15:54:49
URL: http://fansie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0