ny dag imorn!

msn har daaaaaamp! äre bah för mig ellleeh?
iaf, sitter och laddar ner massa bra musik, så ska snart lägga mig i sänge och lyssna på det, höhö.
me like it. fast shiiiita, va ska jag weara tomorrow? nåra tips?
blir väl jeans och nån tröja, i guess.
börjar kvart över nio imorn, så de är naize.
måste typ ta mössa och vantar imorn bitta äääähsoooow, asssskallt imorse juh.
serri, det va fucking tre grader när jag åkte imorse. haha och jag gjorde tabben och hade på mig gladiatorsandaler så, gissa om mina tår va frysta  när jag kom fram. gud vad jag blev sugen på isbitar!
typ tio grader imorn skare bli, not warm!
men nu ska jag borsta tänderna, kissa, tvätta ansiktet, smörja det, kolla lite kläder i garderoben, bädda upp sängen, hämta isbitar, sätta mig i sängen och käka dom och kolla tv, sen lägga mig och lyssna musik.
yeaaaah baby, det låter awesome.
alla är välkomna över.
hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll och bra sömn inatt. skriver imorn ofc! klart slut!


i love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0