pluggggggg

hello cutiepies!
så började mitt 'blogginlägg' idag på engelskan.
haha vi skulle låtsas vara en kändis som träffade en producent, som bad oss ändra nånting på oss, vi skulle hitta på själva vad det skulle vara. så skulle vi låtsas skriva i vår blogg vad vi skulle göra typ, om vi skulle ändra på oss för att bli kände eller inte. haha mitt blev grymt, typ som ett riktigt blogginlägg ;) kan skriva in det här sen om jag får tillbaka det.
hade ju matteprov idag, inte det minsta kul. svårt vare också. usch och fy!
historian va som alla andra historialektioner, lång tråkigt och man höll på att somna. hon pratar ju heeeela lektionen. men slutade ju tolv, och de va ju skönt.
drog till doktorn i huddinge och fixade min tå. nu pluggar jag svenska för fulla muggar. duktigt av mig, men mindre duktigt är att den ska vara inne imorn och jag började idag, hehe. men jag fixar det.
ska ju på dans och en timme, wiiiihue. har iofs jävligt ont i huvudet, men det går nog ändå.
måste nog sluta skriva blogg och plugga nu, asså sluta plugga, för måste byta om och käka innan jag drar.
om jag får tid över så skriver jag innan jag åker. hoppas ni haft en trevlig torsdag! puzzar!


jag och mickis sötnos på arlanda i somras! <3


Kommentarer
Postat av: calajsis sötnos

Grattis Gumman! :D

Du har gått vidare i v.blogg!

Dags att ragga röster ;)

kram!

2009-09-24 @ 18:51:19
URL: http://calajsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0