sjunde september

halloj! hemma igen. morgonen va sjukt stressig och jag hade ingenting att ha på mig, fast jag hade lagt fram tre alternativ. letade i både min mammas och systers garderober, och tillslut efter cirka en timme så hittade jag nåt i min garderob. bild kommer sen.
nu sitter jag och käkar mellis i sängen och bloggar. we like!
skoldagen va okeeeej.... började med matte, fast de va ingen matte. haha för läraren kom inte, så alla drog.
då hade vi håltimme till lunch liksom, så jag ellinor terese nina micke viktor robin anders och robin drog till donken. dom drack kaffe och shit, sen upp till it-cafét vi har i skolan. haha, där hade vi allt roligt.
sen vare lunch, företagsekonomi i en och en halv timme, och till sist samhällskunskap.
när vi hade slutat drog vi och handlade lite, och sen hoppa vi på tåget hem.
ska till doktorn klockan fem, sen ikväll hem till johanna och käka tåååårta. hon fyller ju år!
glömt att gratta henne? elaaaaaak isf. gratta henne nununu om ni inte redan gjort de.
pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0