söndagkväll!

hellu! sitter här i en asssssmysig pyjamas. byxorna är från fia, och det bästa med det är att dom luktar som henne. ååh så underbart. supergott. typ världens bästa lukt, jag lovar! <3
dansen var awesome, underbar. wihue, riktigt kul hade vi. jag älskar att dansa. så sant som det är sagt, höhö.
duschar håret imornbitti, orkade bah duscha kroppen idag. har ingenting att ha på mig imorn.
måste plugga galet nu. fastnar ju bara vid datorn. inte bra caroline. uuh, jag är så sämst asså.
jag behöver nog massa cola och powerking för att orka vara vaken hela natten.
ååh, jag orkar inte :(((((( jag blir jätteledsen. jag sitter iaf och snackar med massa mysiga människor på msn. me like asså! <3
aja, måste hämta nåt att dricka nu. hejstjohå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0