stackars mig!

asså creed till mig själv innan jag sover, för att jag har uppdaterat så bra idag. tycker jag! tycker inte ni också de?! och så öser det ner regn utanför mitt fönster. ja, bara utanför mitt. de är lite konstigt. men iaf, jag tycker att jag är ganska så bäst ibland. bara om ni ville veta det.
och nu känner jag att klockan är jääävligt mkt. fanfanfan, kommer vara dör imorn, och inte hinna välja kläder och sånt skit. oooh my good, vafan ska jag göra? serri, kommer typ dö. jaja, sånt händer ibland, tråkigt nog.
äääässhooow, nu blire sängen för mig, och mysa med mig själv. (ja, jag ska göra det ni tänker på) vem gör inte liksom?! jag typ dör av värmeslag. serri, aswaaarm here. shiitaaaepommes läääkhsom.
asså seriouse, nu måste jag slaggish. langar fetaste pussen! / the one and only.

ps. regnet skrämmer mig. någon, kom hit och krama mig! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0