sweet dreams

tjaabaaah tjeni hallå. har nyss duschat och gjort mig fräsch. fick dock ha en plastpåse på foten, haha, eftersom jag har fixat min tå idag hos doktorn, och har värsta kompress typ. men det gick bra iaf.
måste typ välja kläder nu och så tills imorn. börjar klockan åtta med typ två timmars företagsekonomi.
inte alls taggad.
tänkte ju sova tidigt idag men ja, det blir ju som det blir, hehe.
hos johanna vare superkul. hon hade fått superfina presenter, och vi käkade tårta och kakor.
sen spelade vi buzz med hennes brorsa och deras kusin, och sen vid tio kom mammsen och hämtade mig.
shit pommes, jag har ju läxa också. fan vad jag suger.
nu måste jag stänga av datorn!
sov sött alla goa läsare. hörs! pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0