this is me

hejsan sötisar! dagen har vart okeeeej. rätt bra faktiskt. inte i skolan iofs, rätt trist. men käkade lurre med johanna och terese på donken, de va naize. lektionerna var tråkiga, men en sak som va bra var att vi skulle sluta fyra, men fick sluta tio i tre, för vi slapp sista lektionen, som va historia, och innebar vår läskiga lärare. uhu, ja, hon kunde inte ha den iaf så vi fick sluta. yes!
åkte till tumba, träffade johannis bästis på tåget, naaaaaize. sen så träffade jag kalle i centrum också. blev lite sådär megaglad faktiskt, ett år sen jag träffade honom. fy så länge, får inte hända igen. han är en riktigt gullig prick han. vi hängde där ett tag, och snackade om massor. sen drog ja och johanna till hennes sång, och efter den, så åkte vi hem till henne. stekte korv och drack te. mysi. sen åkte jag hem.
ska snart hoppa in i duschen tror jag. egentligen orkar jag inte, men känner att jag borde. iofs duschade jag imorse, men aa... ?! vill ha te nu. men tror det blir dusch. sen mysi. och så måste jag faktiskt göra en liten uppgift vi fick av läskiga läraren ( nej, jag kan inte hennes namn) uuusucha. fast den är liten.
och imorn slutar jag tolv. underbart!
pussi


dagens outfit va detta. plus ett par jeans ofc.


lite fuckläpp där bara, annars va jag söt vah?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0