this is the shit

  • min mamma - hon är ju bara världens bästa mamma
  • att kunna ha kul utan alkohol - ingen kommentar
  • SMEK09B - skönaste klassen
  • den blåmålade tjejen på tåget igår - starkt av henne att skämma ut sig så mkt
  • nitskärp + armband - bara för snyggt. älska nitar
  • sociala och trevliga människor - tummen upp för folk som vågar prata med främlingar. så mkt trevligare
  • rosa - världens finaste färg
  • mina läsare - ni är dom bästa. inte på att kommentera, men jag älskar er ändå. keep reading
  • daniel callmar - ja asså, han är en trevlig prick, men hans efternamn är ballast, därför hissas han
  • till sist, mig själv - jag är alltid så glad och trevlig mot alla... oftast. ja, jag är värd att hissas

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Haha är du ett litet ego eller XD

2009-09-06 @ 00:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0