tiiiisdag

tjaaabaah! skoldagen va okeeeey!
va på en och en halv lektion innan jag drog till tandis. där gjorde det ont, uhuh. gillar inte tandläkare :(
sen drog jag tillbaka till skolan och då vare history och sist samhällskunskap. så det va rääätt så tjill idag, eftersom jag inte va på alla lektioner (a)
tänkte gå ner och bada skumbad nu och läsa min bok på engelska när jag är klar med bilderna här på datorn, och  sen sätta mig och plugga matte. ååh, det är så svårt, och vi har prov på torsdag :( jag kommer få ig typ.
men just därför ska jag plugga. så då är jag lite duktig :)
men nu måste jag bli klar med att lägga över alla mina miljarder bilder på skivor så mamma kan ta med min dator till jobbet imorn och typ ominstallera den eller vad dom nu ska göra. tjohejs!


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Okej :D

Min helg var jättebra! :)

2009-09-22 @ 18:31:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0