tjuhu

ingen uppdatering idag, fiiiihlååååt! men har haft typ fullt upp. men asså dagen har vart säääämst, och sen asssssssbra. ja, sov typ fyra timmar inatt, så jag va dead i skolan, plus att jag hade ont i huvudet, och väääääärldens mensvärk, så jag ville typ svimma. serri de va hemskt. men drog hem kort efter skolan, tog alvedon, bytte om och drog till stockholms stad med johannis bääääähstis. saknade henne, ses juh inte så mkt längre :'( så vi gick runt där, tog en mysig fika på john chris som bestod av en hallonpaj med vaniljsås och en varsin latte. yummie, och gud så mysigt de va. sen fortsatte vi titta runt, sen hem till mig, käkade middag och sen gick vi på en promenad. naize. sen hem ocg pluggade och kolla teve, och johannis drog hem vid tio.
duschade, fixade naglarna och nu ska jag lägga fram kläder och sen hoppa i säng och plugga samhälle, så hejs och pussssssi!

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Okej, är det kul? :D

Jag går andra året på ekonomi och entreprenörkskapsprogrammet :)

2009-09-29 @ 16:27:05
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0