typ mardröm!

jag bara måååste berätta om min nära döden upplevelse idag. asläskigt.
vi stog i hissen, typ två tjejer i skolan, och så jag, terese, ellinor och micke.
vi gick på på trean, och så stängdes dörrarna, och hissen skulle uppåt till fyran.
så bah helt plötsligt räknar den neråt, så står de att vi är på tvåan, och sen ettan, och hissen börjar åka uppåt och neråt, som typ uppskjutet på gröna lund. sen kändes det som att hissen bara störtade rakt ner, liksom släppte.
så jävla äcklig känsla, haha och jag och terese hade ju panik. sen stannade den på trean igen, konstigt nog, och ja bah sprang av hissen i ren panik, och terese hängde på.
jag trodde seriöst att jag skulle dö där i hissen. sjukt scary! sjödals hissar skrämmer mig.
sov sött alla underbara läsare. u rock! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0