långt inlägg

cha cha igen! och förlåt igen för att jag inte uppdaterat idag. dåligt av mig.
dagen började stressigt. gick upp klockan sex, totalt död. tog på mig de jag lagt fram kvällen innan. sminkade mig, fixade håret, och sen började byta kläder igen. sen sprang jag till bussen.
meetade johannis i tumba, och åkte med henne. alltid lika bra start på morgonen.
dagen började med företagsekonomi, lääänge. men man lyssnade ju mest, eftersom dendär tjejen från ung privatekonomi va där. lite intressant äre faktiskt, man lär sig ju en del.
sen vare rättskunskap, och då frös jag som en fryst fiskpinne. inte kul. men då lånade söta daniel ut sin jacka till mig, och då blev jag genast varm. pluspoäng till han asså. liksom gölli juh!
efter de vare english, och då hade jag kul med micke och robin i korridoren, hehe. och robin gjorde mig dödligt avis när han satt och snackade om sin fett lyxiga och naiziga miami-resa. men jag ska iaf få följa med nästa gång, hihi (a) luuuuuurre sen, och då vare äntligen liksom. va aphungrig, men så vare äckleltjockkorv till lunch, så ja bah: no no no, nevaaah evaaaah att dendär hamnar i min mun. så jag käkade liksom couscous och sallad, och nån gårdagens 'biff'. de funka! sen shoppade vi godis i huddinge c, asballt.
sen vare historia, i typ en halv timme. och på tjugo minuter hann hon säga alltså hundra gånger. hundra gånger. haha siiiickt juh. sista halvtimmen fick vi läsa ute i historiaboken, men vi satt bah och snacka ofc. ässsooohw me, terese, ellen, nina, micke, viktor, robin and anders. och så hade vi lite candywar, hehe.
last and minst (inte) hade vi samhällskunskap. jag höll på att somna lite där några gånger, höhö, men sen fick vi frågor och då vaknade jag till. sen va plugget äntligen over. och såklart somnade jag när jag kom hem. och efter det lekte jag med milton, sen käkade jag middag, sen åkte jag med mamma och milton på valpkurs, sen käkade jag glass och tittade på inspelade idol. därav den uppdateringen som inte fanns. men nu är den här, och alla is happy, right?!
nej hörrnini, nu blev det är jääävligt långt inlägg om min väldigt händelserika dag, men jag hoppas ni har läst allt, för jag vet att ni väldigt gärna ville veta allt som hände.
ny dag imorn, så bäst att sätta sig och läsa dom 29 sidorna historia som man ska göra tills imorn. sen sova.
vi får väl se hur långt jag hinner läsa innan jag fastnar framför teven/datorn eller somnar. möhö, wish me luck!
mussmuss

UPDATE: guapos, jag kan inte ladda upp bild på dagens outfit. mitt internet har asdamp, så fiiiihlåt! jag försökte verkligen idag, för er skull. hoppas ni älskar mig ändå (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0