måndag igen!

hallå hallå! skolan va okej, va döööötrött i slutet bara. annars vare rätt skoj.
jag älskar min klass!
efter skolan drog jag hem och börja plugga, men hann inte göra det så länge, för lekte med milton, och sen när mamma kom hem drog jag med henne på långpromenad med milton. mysi, men fan jobbigt, haha. typ trött i benen ääähssow. nu ska jag fortsätta läsa nån svensk saga om nån prins under jorden. den är assssskul!
sen ska jag läsa massa historia. eller faktiskt inte massa, men jag ska läsa det mkt, noggrant.
och sen blire antagligen mat, sen duscha, sen välja kläder och sen sova. yes, ska slagga tidigt idag. faktiskt.
känner att det behövs. har inte fått mkt sömn på sistonde.
nu måste jag läsa. hejs sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0