HELLGLGG

hej alla 905375459522857482900 läsare! skriver alldeles för sällan, ja vet! men orkar inte. vill ju vara ute i solen och göra massa annat kul. plus att blogga är tråkigt. vet ej varför jag göre.... så ovärt. skriver ändå inget intressant, menmen. ni alla 905375459522857482900 stannar ju kvar iaf så, lite intressant äre tydligen?!?!?!? :D ska skriva ett tufft inlägg nu medans jag sitter här och borstar tänderna, bara för att jag kände för det!

åkte ju till 'jobbet' i fredags och träffade tessss twiiinie, och hälsade på de andra som fortfarande jobbade, ahahha! de va mys. va inte där alltförlänge eftersom jag va tvungen att dra hem och fixa mig.
åkte till stan och åt donken med johanna och sen drog vi på parteyyyyy, hos kussssen. härligt. det va awesome. fett trevligt säger jag bara. men blev sär när jag och hannisen skulle hem, för tåget bah blev inställt och de va de sista och lalala men på nåt sätt kom vi hem :D tur!
kunde inte riktigt sova men tillslut somnade jag sött i sängen. i lördags åkte jag och solade och picknickade lite med mamma syster och min söta vovve. det va riktigt mys. fast lite mycket moln vare tyvärr.
på kvällen stannade jag bara hemmmma! idag åkte jag till ekerö, drottningholm med mamma syster och vovvisen. mys idag också. käkade sallad vid vattnet och schteeekte lite. sen dog min hund av värmen så då åkte vi hem. men jag fortsatte sola hemma men, känns inte som att jag blir mycket brunare :(((( jobbigt läge!

ska iaf till min pojkvän ikväll som kommer hem från öland. vi ska kolla fotbollsvm, finalen juh. wiiihoooeeee, jag älskar fotbollll :D.d.DD.D:d
tack och hej leverpastej nu borde jag packa lite!

ps. såklart har jag inga bilder att lägga upp, men ni hatar ju bilder så de gör ju inget. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0